jorrit.reismee.nl

Reis door Zuid Afrika

doet ie het of doet ie het niet

Reacties

Reacties

Stijn

Sowieso niet, daar denk je t veel voor na! ;)

Wat een geweldige foto's Jor!! Superrr leuk om te zien! Je omschrijvingen van alles zijn al zo gedetailleerd dat ik voor me zelf al een beeld gecreëerd had, maar de echte foto's overtreffen zelfs die plaatjes in me hoofd! Moet je nagaan hoe jij het beleefd hebt, dat is nog 10x mooier!! Ga zo door gap en we spreken elkaar snel!
Fijne kerstdagen in de warmte en ook daar..... niet met vuurwerk stunten he!!
Latersssssssss

Ineke

Prachtige foto's Jorrit. Je hebt daar heel wat gezien, ik hoop dat Vietnam ook mooi is. Voor nu gezellige kerst daar en ben benieuwd hoe je dat gaat vieren. Nieuwjaar is weer een nieuw verhaal, geniet maar lekker, hier gaat alles ok??????

rob

mooi de foto's bij jouw verhalen, daar geniet ik toch het meest van.
wel jaloers op de dieren die je gezien hebt, dat is best genieten en uniek.
geniet van het vervolg en de start van het nieuwe jaar.
groet
rob

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!